[PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

View previous topic View next topic Go down

[PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Sagacchi on Thu Aug 12, 2010 1:33 pm



Omg I cannot say much!

....because I think this PP is another epic PP *___*

It turned out so great!!

Listen to it yourself!!

Want Me Back by Lee Hyori
link to mp3 file has been removed due to ToS

Singers

Sagacchi | bigmow | Hanipazui | casali0810 | joongieloverforever

L Y R I C S

Biiiiiig THANKS to all participants *_*

You guys are so very gorgeous!

_________________

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ Poupée ♥ YT 1 ♥ YT2 ♥ GaiaOnline ♥ Facebook ♥ Twitter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ON HIATUS :(
avatar
Sagacchi
BR's Meanie

Posts : 2462
Join date : 2009-07-24
Age : 27
Location : Vienna

View user profile

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  bigmow on Thu Aug 12, 2010 1:36 pm

Yaaay for release! This sounds so awesome. ;^; I'm so happy this got to be my first project. ♥

And everyone really did great. I'm going to have this on repeat for a loong while! : D
avatar
bigmow

Posts : 26
Join date : 2010-07-14
Age : 25
Location : Sweden

View user profile http://bigmow.livejournal.com

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Yukidama on Thu Aug 12, 2010 1:40 pm

I just got blown away by the awesome harmonies in the chorus, they sound SO PRO, like honestly GREAT JOB :O

All girls did a great vocal job! You blend so well together!

Hearing bigmow for the first actually second time, I really like your voice ^^

CYN YOUR MIC IS ADKJAJDHKAJSHIUWQHSQFIO I wanna hug it! x'D

_________________
*

☆⌒°Dein Gesicht, keiner kann ein Bild so malen, still und endlos entspannt.°⌒☆
avatar
Yukidama
BR's Angelic Voice

Posts : 829
Join date : 2010-04-20
Age : 33

View user profile http://yukidama.livejournal.com

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Kyllia on Thu Aug 12, 2010 1:41 pm

You guys sound so amazing!! <3 I'm glad I gave up my spot cause I would've ruined the song.
I loove Cyn's and Joff's voice here and the harmonies blow me awayy!
Amazing mixing as always~!

Great job <3!!!

_________________

To-Do ~ Livejournal ~ Youtube ~ Twitter
avatar
Kyllia
BR's Chinadian

Posts : 2166
Join date : 2009-08-06
Age : 25
Location : Canada

View user profile

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Sagacchi on Thu Aug 12, 2010 1:43 pm

comment time xD

bigmow - OMG ITS UR BREAKING RECORDS DEBUT! *___* kekeke. i soooo love ur parts..and like i said, that part in the aaaah's where ur voice kinda cracks up on purpose XD and and and.. omg i love the "hahaha why're you...why're you working with me...hey!" thing XDD kekeke. i love ur english pronounciation *__* and the harmonies were as great as expected, just figure out how u can change ur voice to not stick out so much XD lol
Hanipazui - in the end u got the harmonies right XD but to give u some critic after a loooooong time (its really been ages!! ), the harmonies still weren't 100% accurate but I could work with them :3 not like the first version, that was...something xD despite that, I really really really loved all ur adlibs and "no"'s and "hey"s etcetc * *
casali0810 - something was lacking in the beginning (its over, keutnasseo-thing) imo, but I cant tell what it is @_@ despite that, i really loved all ur parts, and the highlight of your parts for me was the "blablabla whatever" thing because I just knew you are the best pick for it! XD i just knew it would be so perfect!
joongieloverforever - what can I say? the bridge part (so funny that you wished for it and got it XD) was really really pretty, the emotion was so nice, just a little shaky voice in the first words! :3 i really loved it tho! u just seemed unsure about some adlibs, but it was not that bad XD


DUNDUNDUNNN
i made critic! XD
i didnt really do that for quite some time :3 but i think i will start again, since i want to help u guys improve
(and I expect the same XD i might just react bitchy to mixing-critic!! LOL ... but I will hold myself back XD)

anyways, awesome cover is awesome * *
its really a worth debut cover for you, Joff, right? ㅋㅋㅋㅋㅋ

_________________

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ Poupée ♥ YT 1 ♥ YT2 ♥ GaiaOnline ♥ Facebook ♥ Twitter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ON HIATUS :(
avatar
Sagacchi
BR's Meanie

Posts : 2462
Join date : 2009-07-24
Age : 27
Location : Vienna

View user profile

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  joongieloveforever on Fri Aug 13, 2010 3:09 am

Whaaaaaaa! I saw it last night on my phone that it was released but my phone refused to cooperate!
So the first thing I did when I got up was listening to this!
I woke up 3 hours ago.. & I haven't listened to anything else yet, it's on full repeat here!
I feel sooooo cool being part of something THIS epic!
& everyone sounds greaaaaaaat! Like epic-great!

_________________

credits: my sweetheart Ramunė~ ♥ (mnr_graphic comm @ LJ)
avatar
joongieloveforever
BR's CAPSLOCK

Posts : 116
Join date : 2010-06-23
Age : 24
Location : Belgium

View user profile http://joongielove93.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  casali on Fri Aug 13, 2010 6:32 am

I stole internet! :D

And OMG this sounds REALLY awesome. Like wow :o
I'm glad I didn't get any solo lines, even though I was a bit sad about it in the beginning it would've just killed everything X'D

Finally individual comments again!
Sagacchi
aaaah, why does your voice fit every freakin soooong XD The verse and adlibs were pure AWESOMENESS!
And seems like you're on an epicness streak with your PPs ;D *huggles*
THAT geu nuguui geotdo doeji mothage no-o-o-oh sent shivers down my spine o.o
Ow, I thought the beginning sounded fine ... but probably because you put heavy effects on it XD; And lol, u probably thought so because I say whatever so often in rl XD

bigmow
I forgot how much I love your voice T^T So much love!! The verses ... jjang! The adlibs ... jjang!
Will you let me join your fan club? ;D
I loved yout ending and this random hahaha.. why are you, adfasdf (btw, what did u say in the end? i couldnt quite catch it /drops)

Cyn
My ... one pitch partner? XD I could directly compare with you and I fell even more in love with your voice *siiigh* I think you nailed your parts better than I did ^^
And that bridge sounds niiiiice! But idk, for some reason it sounded different when it was repeating after the first time? That phone voice fits you bb!

hanipazui
Haha yay we got "duet" lines again! Although I gotta say I can only hear you tbh XDDD Not much to hear from you, only those few solo lines and the ending! Your "hey"s at the end sound SO GREAT wheee And I can feel the emotion of the solo lines <3<3<3


Thank you so much for letting me part of this T_____T
avatar
casali
BR's Jail!Bait!

Posts : 815
Join date : 2009-09-16
Age : 23
Location : Vienna

View user profile http://www.casali0810.livejournal.com

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  xKeirafanx on Fri Aug 13, 2010 7:33 am

Wooooooooooooooooooow

I'm so impressed, especially the harmonies were so great. The song sounds amazing and I enjoyed listening to it very much. Great project!
avatar
xKeirafanx
BR's Sweet Powercutie

Posts : 1136
Join date : 2010-07-01
Age : 26
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Sai on Sun Aug 15, 2010 8:21 am

I reeaaally enjoyed listening to this. Awesome mixing, awesome singing, great emotion - what else can I say *laugh* Great job girls.

_________________

A sword wields no strength
unless the hand that holds it has courage.

livejournal ・ last memoria ・ youtube
sai is a purple, one ok rock and beast-biased monster!
avatar
Sai
BR's Strong "The Jjong" Baby!

Posts : 529
Join date : 2009-08-09
Age : 24
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: [PP 69] Want Me Back by Lee Hyori

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum